Reviews For Ashes to Ashes

InnocentDevil reviewed Truth on Aug 08, 2012 11:19 PM [Report This]

That was such a sweet chapter!!! I wish I had a Mukai too. Parts of this chapter are so reminiscent of this amazing manga I used to read. Like the scene where the British guy sorta wouldn't get off her!!!

Your writing takes me back to those good old days. I am really enjoying the perspective so much! You provide these tiny details that add dimensions and layers to your story. I feel so connected to Rie because of that! Cant wait to read on further. :) Keep up the amazing work!

inawza reviewed Truth on Dec 28, 2010 11:21 PM [Report This]

oh my oh my oh my...im speechless (or is it typing-less? hahaha)
this one is soooo hot...hot with capital H...
toma with the bad boy image...gahhhhh...
i probably cant sleep tonight... *drool*
the mystery aura surrounding him makes him more seexxxaaayyy than ever...
the way he convinced rie that tryst is so wrong for her..my heart skipped a beat when he did what he did...love it!!! its brilliant!!!
and when mukai kept flashing through rie's mind...i was like 'yay he's still in her mind even when the irresistible toma was kissing her'...ngeh3
mukai-rie moment...they're perfect for each other...mukai really loves her that it breaks my heart thinking that they're not gonna be together T_T
overall this is awesome girl...
oh oh the preview...i saw jin's name!!!
now i seriously cant wait... :P
yay for more...

p/s:you've figured out my role???oh my...you're tera-superbt!!!hahaha thank you...you've made me speechless again :P
hahaha you can still call me wanani if you like but mitch and kwen call me wana...so maybe you can use wana for the story... ^_^
yay thank you again :)
*hugs*
Author's Response: YAYY! You're speechless which means I did my job well =D CAPITAL =D I made Capital? Wow man. Thank you. (Seriously because I suck at sexy scenes. I'm good at like- sweet stuff generally) I know right? I didn't expect it to fit with him so well too! But in all his photoshoots he usually never smiles. UWAH! Such a compliment XD. He's pretty sexy though. I was having so much trouble with that scene so the fact you were able to pick up on that properly and enjoy the whole 'naughty' part of it is amazing! Thank you wana!! Of course! Mukai's amazing <3 she couldn't do that to him neh? Awww dont worry he'll get his time too! I promise =D YES JIN'S NAME. And now I'm going to go respond to that review =D thank you so much for reviewing every chapter wana <3 you make me happy happy =D and yeah! I hope you like your role! it seemed to fit perfectly with what I wanted you to end up doing in the story so =D I love wana =D <3 *HUG*

Christine reviewed Truth on Dec 28, 2010 03:46 PM [Report This]

OH
MY
GOD!
SERIOUSLY...OMG!!!
I loved the searching part....when Toma hugged you and he was searching if you were wired...I loved that part because its so like Toma!
Somehow I find his character fascinating! I am such a sucker for the bad boys...but KYAAA I have to know more about Toma Lillith...please tell us more about him!

Omg and when he attacked you!!! O.O somehow what I found more shocking were the words he was saying rather than his actions....
"It's nothing..." "“All of the other girls know it’s nothing-“

WHAT DID HE MEAN BY THAT?!!!! and does he sound heartbroken or what?!
I
NEED
TO
KNOW!

Omg Mukai is so freaking adorable...he is so in love with you it hurts to see him like that. It's going to suck when Rie falls for Toma and they have hot angry amazing passionate sex....(which i so can't wait for...WAHAHAHA)

OMG the bathroom scene was so adorable and sweet with the right dose of hot :)

OMGOMGOMG THE PREVIEWS!!

JIN?
WOUNDED?
UPDATE SOON WOMAN!

I HOPE THIS PUMPED YOU UP BECAUSE I SERIOUSLY HAVE TO KNOW MORE O.O
Author's Response: LOL I love both those scenes they're rather steamy in my head so it works out well there. Plus I feel like they both show different sides of Tomato to the audience. Honestly it's going to take a long long time for that part of the story to start coming out where we find out about the history of the characters :( unfortunate but true. But don't worry =D everyone finds his character fascinating so you're not the only one suffering cause I'm hiding it from all of you. LOL you'll see =D you'll see Christol XD. Mukai's like- amazing in this story and you'll get to see how he develops well (if I get to do him justice) because right now I've actually made him rather two-dimensional as just Rie's fiance who loves her. DAMN YOU MUKAI WHY YOU SO HOT FOR T.T hehe I can't say anything about what you're waiting for cause I'm waiting for it too! (OH GOD THE SMUT SCENE I'M GOING TO SUCK T.T) lol yes and I love that scene too!! Thanks Christine =D your review made me happy happy =D <3
Author's Response: LOL I love both those scenes they're rather steamy in my head so it works out well there. Plus I feel like they both show different sides of Tomato to the audience. Honestly it's going to take a long long time for that part of the story to start coming out where we find out about the history of the characters :( unfortunate but true. But don't worry =D everyone finds his character fascinating so you're not the only one suffering cause I'm hiding it from all of you. LOL you'll see =D you'll see Christol XD. Mukai's like- amazing in this story and you'll get to see how he develops well (if I get to do him justice) because right now I've actually made him rather two-dimensional as just Rie's fiance who loves her. DAMN YOU MUKAI WHY YOU SO HOT FOR T.T hehe I can't say anything about what you're waiting for cause I'm waiting for it too! (OH GOD THE SMUT SCENE I'M GOING TO SUCK T.T) lol yes and I love that scene too!! Thanks Christine =D your review made me happy happy =D <3
You must login ( register) to review.